Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2006 11:14 - За жената, която не спира да търси
Автор: sluncho Категория: Тя и той   
Прочетен: 2818 Коментари: 28 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Не знам защо влязох в този сайт, не знам и какво точно търся. Може би знам само едно- иска ми се да попитам - колко от вас не спират да търсят?
Говоря за промените, сега ще разкажа по-подробно за това:
От както съм се родила все нещо търся- като дете сто пъти си сменях хобитата, ходех на кръжок по етнография, по литература, по физика, карах кънки, катерех се по планините, исках да ставам летец, после писател, посре екскурзовод, после алпинист, после психолог, какво ли не. Няма да казвам сега какво съм. Винаги съм имала ужасно много приятели - по няколко за всяко мое хоби. Не казвам, че приятелите ми са временни като интересите, които непрестанно се променят. Обаче без промени живота ми става ужасно скучен. Не мога без адреналин, намирам го навсякъде - в новите хора, в новите начинания, в новите влюбвания. И не мога да се спра, по-скоро бих умряла, отколкото да се спра на едно нещо. Това е в душата ми, иначе в реалния свят имам много престижна професия, стабилен личен живот, верни приятели. Но вътре в мен бушува нуждата от промяна -непрестанно. И това доста ме измъчва.
Чудя се, дали хората са доволни от това, което имат и правят, кое е нормалното- да имаш стабилни интереси или да гониш дивото всеки момент. Срещах се с една психоложка, тя ми каза, че съм много енергина личност и, че просто енергията ми е в повече, но иначе съм един нормален човек. Но това не ми е достатъчно, да чуя че съм ок, искам да знам, че не съм единствената, която не се спира, искам да не ме е страх от това. Искам да не се крия, има ли нещо лоша в това да търсиш. Защо ако не, за да търсим и намираме сме тук. Не искам животът ми да е толкова подреден, защото това не предлага никакви изненади. Не искам да знам до минута какво ще ми се случи утре, не искам да знам какъв подарък ще имам за рожденния си ден, не искам да знам какво ще работя след 5 години, не искам да изглеждам по един и същи начин, не искам да създавам еднаква представа на всички за себе си, не искам да съм еднозначна. Искам да работя много неща, искам да срещна още безкрайно много нови различни хора, искам да обиколя света - с кораб може би, искам да ида на Хималаите, искам да изпробвам всички чудати храни, да разбера как се забавляват хората, да изпитам много адреналинови изживявания, искам да бъде всеки ден различна, ужасно е приятно да живееш, когато можеш да си позволиш да търсиш промените и е кошмар, когато всеки ден не е с нищо по-различен от предишния и следващия. Не знам, иска ми се да чуя, че има още такива хора, за да ги питам как оцеляват в свят, който не бича промените, за да ги питам доколко си позволяват да следват желанията си и доколко се съобразяват с това колко трудно масово хората приемат промените. Искам да бъда себе си, обаче нямам сили за това. И затова имам два живота - един за тези, които ме приемат за еднаква, защото така им изнася и друг за тези, които ме възприемат каквато съм. това е моето решение. Но то е временно. Всъщност, типично в мой стил. А как се справят другите. Интересно ми е да разбера.




Гласувай:
0




1. sharky - Hi
17.12.2006 11:27
благодарна съм ти, че го написа - сякаш видях себе си:)) Честно казано, мислех, че не съм в ред - уж всичко ми е наред - имам прекрасна работа, семейство, приятели, а ми е страшно самотно и безлично...засега успявам дасеспася в интернет - тук съществувам в някаква паралелна реалност...не знам обаче дали това е решението...поздрави
цитирай
2. vision - Промяната е живот
17.12.2006 11:36
статичното е смърт. В общи линии за това съм писал тук http://vision.blog.bg/viewpost.php?id=11882. Да търсиш и да се променяш - това е да си жива. Самия факт, че си написала това горе е достатъчно показателен, че си жива в истинския смисъл на думата, а не просто мърдащо и консумиращо тяло.

"Искам да бъда себе си, обаче нямам сили за това." - ще ги намериш ;-) Но не търси помощ отвън. Другите не могат да ти помогнат и да искат. Всичко, което ти е необходимо, го имаш. Повярвай си... безрезервно!
цитирай
3. anahata - Много е хубаво,
17.12.2006 11:56
че поне знаеш какво искаш:)) Има хора, които изобщо не са наясно какво искат да получат или постигнат.
А за търсенето - ще намериш покой, когато откриеш . . .себе си :))
цитирай
4. sunflower - Просто ....
17.12.2006 12:41
... не можеш да си представиш колко не си единствена :))))))
И какви възможности дава нета и блога, в частност, да бъдеш себе си ... т.е да дадеш и на душата си да се разгърне ... до където може, .... докрай звучи малко крайно :))))
Сигурна съм, че имаш сили за това :))))
/бих се хванала на бас, че си Стрелец, и много бих се изненадала, ако загубя ... :))))/
цитирай
5. darknesd - ...ха, още един (евентуално)
17.12.2006 12:58
...неспокоен Стрелец...ако не, поне още един човек, който постоянно търси нещо ново...не, не си единствена, мнооого сме...добре дошла в блога, абсолютно сигурно е, че ще ти хареса...аз също съм сравнително нов, но вече се чувствам пристрастен...поздрави....
цитирай
6. amrak - :)
17.12.2006 13:06
поздрав и от мен
имаш прекрасни стремежи :)

цитирай
7. анонимен - хах
17.12.2006 13:21
звучи толкова познато, поздравления че си го написала
и да аз съм стрелец :)
цитирай
8. bambola - :))
17.12.2006 13:40
Dobre doshla :)
цитирай
9. анонимен - OCHAKVANETO
17.12.2006 13:52
Neshto da se sluchi...
Tova go nosim v sebe si oshte ot detstvoto.I vse sme se vtorachili nqkxde napred,no vsichko hubavo,razlichno,vxlnuvashto e dnes!
цитирай
10. анонимен - OCHAKVANETO
17.12.2006 13:52
Neshto da se sluchi...
Tova go nosim v sebe si oshte ot detstvoto.I vse sme se vtorachili nqkxde napred,no vsichko hubavo,razlichno,vxlnuvashto e dnes!
цитирай
11. eleni - добре дошла в клуба на приключен...
17.12.2006 14:41
добре дошла в клуба на приключенстващите души:)))))Много сме, шарени сме, пълни сме с идеи, желания, мечти и намерения. А намерението, както се казва в една моя любима книжка с приказки за големи (Приказки от страната Алабашия, Карл Сандбърг), намерението е едно такова нещо, което те гризе отвътре и ти нашепва тихо "...ела и ме намери, ела и ме намери..." и, ако си като нас, нямаш друг избор освен да тръгнеш да търсиш душата си по пътищата:)))
Оправяме се със света както дойде, вярваме в приказки, правим чудеса, не спираме да се изненадваме, не ни е страх да падаме и да ни боли, пътшестваме наяве и насън, борим се със страховете си като юнак с триглава ламя, не чакаме щастието да ни намери, а играем на гоненица с него и... пазим детето в себе си, защото то ни е основният капитал:)
цитирай
12. анонимен - Хехехе...
17.12.2006 14:45
това съм и аз...:D...Просто не е истина..:)))Стрелец.
Bec
цитирай
13. анонимен - ИСКАМ.....
17.12.2006 15:12
Искам-означава и съдържа в себе си и доза егоизъм.Тази твоя неспокойна душа...,а мислиш ли за човека до себе си?Много е лесно да мениш мнение, приятели и интереси....и да ИСКАШ цитат:"да ида на Хималаите,да пътувам с кораб..."А помислила ли си колко деца гладуват,мизерстват..страдат!!!Ето ти една благородна идея-помогни им,може би тогава,ще намериш смисъла на живота,който търсиш!ДОБРОТА
цитирай
14. merita - Опитвам се да разбера емоциите ти. ...
17.12.2006 16:37
Опитвам се да разбера емоциите ти.Това че обичаш промените и си търсеща личност е хубаво и както виждаш доста хора изпитват същото , така че не е проблем това.
Има обаче нещо на което искам да ти обърна внимание.Ти казваш че постоянно искашнещо да се случи около теб.Ами направи така че да се случва.Кой чакаш да ти сътвори СЛУЧКАТА?
Ясе запитай с какво мога да бъда полезна и интересна на любимите си хора и съм сигурна че няма да ти е скучно.Човек е голям колкото са големи мечтите му.Поздрав!
цитирай
15. merita - Опитвам се да разбера емоциите ти. ...
17.12.2006 16:38
Опитвам се да разбера емоциите ти.Това че обичаш промените и си търсеща личност е хубаво и както виждаш доста хора изпитват същото , така че не е проблем това.
Има обаче нещо на което искам да ти обърна внимание.Ти казваш че постоянно искашнещо да се случи около теб.Ами направи така че да се случва.Кой чакаш да ти сътвори СЛУЧКАТА?
Ясе запитай с какво мога да бъда полезна и интересна на любимите си хора и съм сигурна че няма да ти е скучно.Човек е голям колкото са големи мечтите му.Поздрав!
цитирай
16. merita - Опитвам се да разбера емоциите ти. ...
17.12.2006 16:38
Опитвам се да разбера емоциите ти.Това че обичаш промените и си търсеща личност е хубаво и както виждаш доста хора изпитват същото , така че не е проблем това.
Има обаче нещо на което искам да ти обърна внимание.Ти казваш че постоянно искашнещо да се случи около теб.Ами направи така че да се случва.Кой чакаш да ти сътвори СЛУЧКАТА?
Ясе запитай с какво мога да бъда полезна и интересна на любимите си хора и съм сигурна че няма да ти е скучно.Човек е голям колкото са големи мечтите му.Поздрав!
цитирай
17. merita - Опитвам се да разбера емоциите ти. ...
17.12.2006 16:39
Опитвам се да разбера емоциите ти.Това че обичаш промените и си търсеща личност е хубаво и както виждаш доста хора изпитват същото , така че не е проблем това.
Има обаче нещо на което искам да ти обърна внимание.Ти казваш че постоянно искашнещо да се случи около теб.Ами направи така че да се случва.Кой чакаш да ти сътвори СЛУЧКАТА?
Ясе запитай с какво мога да бъда полезна и интересна на любимите си хора и съм сигурна че няма да ти е скучно.Човек е голям колкото са големи мечтите му.Поздрав!
цитирай
18. rad - Здравей
17.12.2006 16:44
Не е от зодията - до човека е :)). Същите неща ме измъчват и мен - промяната е живот, дори статиката може да бъде динамична, стига да иска човек... Не се коси - въобще не си сама в дилемата си. При мен е същото - този двойнствен живот, за който говориш, дори думата не е точна, защото няма нищо за криене, просто на другите им е трудно да ни приемат такива - непрестанно търсещи...
цитирай
19. streetsmart - Ден с ден не си приличат, всеки е различен
17.12.2006 18:17
Само излез навън, гледай хората, слушай ги, разговаряй с тях. Промени има навсякъде и във всичко. Дори и в стабилната ти работа и личен живот. А това, че и ти непрекъснато се мениш, само усилва скоростта.
Не, не си сама, повечето хора са така - в непрекъснато движение. Само дето някои са поуморени и търсят стабилност, а на теб явно силите са ти вповече.
цитирай
20. анонимен - Пак съм аз, до всички вас, с които се запознавам сега
17.12.2006 20:35
Не знам кой пръв се сети, наистина съм Стрелец, чистокръвен с луна в стрелец и още много други планети в този знак. Много сте и ще се объркам да отговарям на всеки поотделно, но да ви кажа, стопли ми се душата - седя си сега в къщи, утре започва нова седмица, ужасно много работа, отговорности, умора, обаче на мен ми е хубаво - намерих други хора като мен. Няма по-хубаво от това да откриеш сродна душа.
сега ще се опитам да отговоря на всеки от вас - не знам дали е от зоодията или е до човека, както някой от вас каза, обаче не съм егоист - напротив, съсипвам се да давам от себе си, толкова много, че накрая вечер съм изчерпана до смърт, а сутрин се събуждам пак заредена - и общувам с всякакви хора - не пробирам, не ги деля, не се надувам, не се правя на особена - давам себе си цялата всеки ден. това, от което ми е малко тъжно е, че хората са затворени - те не искат всичко - всеки иска по малко - колкото да залъже нуждата си, всеки се е затворил, и не иска да рискува да даде повече от себе си- ей тая половинчатост ме влудява, защото никой не иска да прескочи оградата, да се доближи до теб, страшничко е да се откриеш, а и изисква услилия. За това говорех. За това, че искам да съм цялостна, да събера сили да направя всичко, което ми се иска- като искам да пътувам, не искам някой да ми достави това удоволствие, не, не съм аванта, мразя авантите -ако имам давам на всеки и колкото по-давам, толкова повече имам. Някой казва, че не помагам - напротив, помагам. Всеки месец една значима част от заплатата ми отива за една църква и за един казан за бедни хора- заклевам се, че казвам истината -няма да говоря повече за това- искам само да кажа - да си пълен с енергия и желание за промени не означава да си егоист и нарцис. Не че е изключено, но не е и подразбиращо се- Много е лесно понякога да крием консерватизма си зад такива упреци - защо да не може идвете заедно - защо да не може да споделиш мечтите си с любимите хора, защо да не може да имаш място в сърцето си за повече хора - и на всеки да даваш толкова, колкото той можеда поеме- обичам и близките си, и се грижа за тях, въпреки че са живи и драви и могат да се оправят и без мен. Но не искам да спазвам правилата на консервативните хора - не искам вечер да се прибирам в къщи и да слагам масата по един и същи начин, не искам да гледам тъпи филми, не искам да се страхувам да изляза навън, защото е зима или е тъмно, или вали- искам да се намокря, защо не - искам да съм истинска - случвало ми се е, за кратко може би, но съм била пълнокръвна - няма по-хубаво от това- тогава обичаш целия свят и той има нужда от теб, защото даваш обич - тонове обич и грижа и топлина. А когато денят се повтаря и върви по пътя си, както часовниковата стрелка не се отклонява от познатата й окръжност, тогава съм празна - и суха и сива и никаква. Но и това ми се случва, когато хората се страхуват от енергията ми, когато ме молят да съм еднаква- правя го заради тях, но в мен се събира желание да избягам. Не може ли просто да бъдем себе си и да ни приемат такива- аз не съм лош човек, просто, както казва един мой познат "тази глава не е за едно тяло". Много се радвам, че ми написахте - ей, ще започна седмицата си не следвайки пътя на часовниковата стрелка, а летейки върху крилете на мечтите си, като Нилс Холгерсон върху дивата гъска, яхнала идеята за това колко интересни хора има около нас без да ги познаваме- а какво ни пречи да го направим. Да, обикновено случвам сама нещата, като днес например, когато се очертавамемного скучен, полу-работен ден. Лека нощ нови интересни хора, пожелавам ви като заспите да сънувате нечии друг свят, различен от вашия, където може да ви бъде много интересно и топло и уютно. До следващото утро - кой знае, може да ми разкажете някой ваш сън........
цитирай
21. bambola - :)))
17.12.2006 21:22
leka i na teb, letiashta sirena :)
цитирай
22. анонимен - божее...и аз не мога да повярвам, че има толкова хора като мен:)))
18.12.2006 12:06
здравейте:)
чета...чета и пак чета и като че ли няма какво ново да напиша по въпроса:)
и аз съм си такава...за много хора странна...ама аз си се кефя и по-скоро съжалявам другите....тези които живеят по правилата, по стереотипите...винаги се съобразяват с всичко и всички....
и каде остава "АЗ"-ът?
обичам промените и не мога без тях
ежедневието....ако му се оставя...ще ме погълне и обезличи...
на 26г. съм и би трябвало вече да съм улегнала и установена...по така неписаните закони, правила норми и тем подобни глупости
ама не съм
и си ми е мноо добре
живея за момента, щото незнам колко ще продължи и дали ще има друг
искам и го правя
забавлявам се когато и както мога
не си правя планове...те винаги се провалят
моментните неща стават най-яко и са непредсказауеми
емоционалност, първичност, приключение, забавление...немога без тия неща
и преди време все си мислех че нещо не е нормално с мен,...защо не мога да бъда като другите?да вървя по вече утъпкания път-щото е най-сигурен и така трябва?!!!???
е не мога така...
инъче си имам стабилна и хубава работа...но дори и там, колегите си ме знаят вече-не мога като тях да ходя от 8 до 5 на работа....отивам когато искам и си тръгвам когато искам...и правя каквото си искам...но и си върша работата както трябва....затова сигурно и ме търпят...незнам...
неискам да водя двойнствен живот
аз съм си такава и толкоз....няма да се променя заради другите.хората трябва да ме приемат такава,каквато съм
който не му харесва....ми техен си проблем
слава богу съм заобиколена от мноооого мноооого приятели и познати
хм...май бая се отплеснат в твоя блог...sorry:) ама ми хареса че има и такива хора като мен, но които явно се притесняват да са такива каквито са
НЕДЕЙТЕ ТАКА БЕ ХОРА
ИМАТЕ ЕДИН ЖИВОТ
ИЗЖИВЕЙТЕ ГО КАКТО СИ ВИ ХАРЕСВА;))))))
bobby:)
цитирай
23. анонимен - Ей такава искам да бъда винаги, не ...
18.12.2006 14:05
Ей такава искам да бъда винаги, не мисля, чи близките ми ще загубят от това, обаче понеже тях ги е страх, а на мен ми пука и съм много жалостива и си стискам душицата, стискам я, докато в мен избие истинската ми същност - и тогава помитам всичко. После пак се укротявам и така - а колко по-лесно би било да съм винаги каквато съм. Ей това исках да чуя, че не е толкова страшно. Щом не те напускат близките ти, когато си такава каквато си наистина, защо тогава трябва да се стискам сама себе си. Май наистина проблема си е в мен. а на всичко отгоре определено съм по-харесвана и обичана, когато съм си аз - дивачката, която забавлява всички и от която има нужда. Иска ми се да послушам съвета от последния коментар. :)))
цитирай
24. анонимен - ами просто бъди
18.12.2006 15:35
ами бъди себе си !!!!
няма нищо по-хубаво от това:)
за какво ти/ви е да се правите на нещо което не сте, да се стискате и мъчите?....само и само да задоволите нечие мнение за вас???...което даже няма да е истинско,щото и вие си знаете че не сте такива.....това да си слагаш маска за пред другите си е и малко лицемерно....както искайте го приемайте....
хората трябва да ви/ни познават и харесват такива каквито сме/сте.....луди, диви...и т.н.
никой не е перфектен
така, че ако другите не ви приемат каквито сте...значи нямате нищо общо с тези хора....не е голяма загуба....нали така:)))))
цитирай
25. kardamom - хубаво е..
19.12.2006 08:54
толкова много сродни души открих тук.. радвам се, че има мнооооого като мен... и аз не искам да се примирявам.. и аз не искам да съм програмирана и да няма какво да очаквам.. Не се страхувам да търся новото .. интересното..забавното.. иначе животът би изгубил смисъла си..за мен..
цитирай
26. jenajena - стрелец:))
20.12.2006 10:41
и аз мислех,че съм единствена ...по-точно,че нещо не е наред с мен,защото в душата ми живеят не знам колко жени..И всяка съм аз..И всяка не иска да спира да търси,защото така спира да диша..И за всяка всеки ден ,в който не се случи нещо различно е загубен..А когато се заредят повече такива дни,притисната от ежедневието-се чуства като погребана...И търси начин пак да избухне и да прегърне целия свят...

Една вълна.-
Частица от море.
Разбила се в брега на ситни пръски
се стапя в водната безкрайност.
И после пак-
Частичка по частичка
се сбира
набира воля,
вик
и сила
и миг преди да се разбие,
и миг преди да се взриви
във своето сърце е сбрала
мощта на цялото море,
за да се хвърли с вик към този бряг,
притеглящ я с могъща сила,
да го прегърне миг преди смъртта-
единствен миг-от вечността отпила.
И после пак…
И пак…
И пак…
Като душата ми…
цитирай
27. анонимен - :)
23.12.2006 20:30
колко е хубаво да бъдеш себе си:) не тази, която очакват другите, а тази, която е вътре, дълбоко вътре в нас :) не е лесно да откриеш себе си, да разбереш себе си, защо правиш това или онова, какво те подтиква да вземеш едно или друго решение. Да, не е лесно... но с времето човек открива себе си :) самата аз с възрастта разбрах, че винаги съм била такава каквато са искали да бъда, че съм затворила вътрешното си аз. И сега когато знам коя съм, какво искам, полека лека пускам своето аз, без значение как ще се приеме :) И сега наистина се чувствам по добре :) душата ми винаги ще търси приключението, различното, новото и го намирам във всекидневния "сив" свят. Човек може да намери радост във всяка усмивка :) Често ме обвиняват, че не съм като другите, че съм различна, странна, шантава както казва един мой приятел :) но какво от това всички сме различни, разнообразни :) радвам се че открих хора подобни на мен :) и не само стрелците са такива :) аз съм скорпион :) преди живеех както го наричате двойствен живот един за близките си, един за другите, сега се опитвам да ги съчетая :) Бъдете такива каквито сте, именно в това се крие уникалността на всеки :) а това е прекрасно :) нека сме различни, нека бъдем себе си :) много усмивки от мен
цитирай
28. анонимен - Внимание жена стрелец!
27.02.2007 19:37
Прекрасни приятели могат да бъдат стрелците,но да се обвържеш с тях емоционално си е голяма грешка(говоря от собствен опит и изразявам лично мнение).Понятието "вярност" е абсолютно непознато за тях,а и честно казано тази постоянна незадоволеност ги превръща в едни доста досадни,вечно мрънкащи жени,които въпреки силният сексуален и интелектуален заряд,който имат за мен лично ги прави неподходящи за серииозни отношения или за връзка с перспектива.Бихте ли могли да бъдете с жена,която заради личните си желания(някои,от тях доста необмислени и доста по-детски взети решения,понякога чаровно импулсивни,но друг път глупаво и грубо резки,ненавременни и най-вече напълно егоистични)би ви поставяла в ситуации и пред избори,които вие да правите само ,защото искате да запазите връзката си,въпреки че това абсолютно в противоречие с вашите виждания.Търсещи винаги новото и "интересното"те са готови да поизкривят моралните норми,за да добият краткотрайни емоции,които забравят бързо.Жените Стрелци- хора надарени обикновено с развит интелект и силна воля чувството за такт е чувство,което те не притежават или не желаят да слушат,трудно преценяват дейвствително важните неща,които си заслужава да търсят и водени от своите лични желания се изгубват в лабиринт от емоции.Склонни са да правят на другите неща,които не биха си и помислили да им се случат на тях самите,те си прощават сами на себе си,което си е чиста доза лицемерие и егоизъм.Така наречената от тях самите "скука" ги тласка към емоционални или физически изневери,за които те обикновено съжаляват.Признавам,че би било хубаво ако можеш да изживееш живота си по-начин по-който ти би желал,но ако собственото ти удоволствие(не говоря само в сексуален аспект)носи страдание на другите...може би не лошо поне малко да се промениш,а и както някой вече спомена търсенето само ,заради самото търсене си е загуба на време и си е едно зацикляне или "скука" ,от която вие така бягате.Моля за извинение жените стрелци,които се считат за изключение от по- горе написаното,но те едва ли са много
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sluncho
Категория: Тя и той
Прочетен: 11152
Постинги: 1
Коментари: 28
Гласове: 52
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930